דף הבית
מאחורי המילים
התמחויות ולקוחות
פרוייקטים נבחרים
איך לבחור קופירייטר
קופירייטינג: יצירתי/ מכירתי
טיפים לעבודה עם קופירייטר
קופירייטינג לאתרים
קופירייטינג, כתיבה שיווקית
דוגמאות קופירייטינג לאתרים
צור קשר
 

פרוייקטים נבחרים


שמות וסיסמאות


שם הלקוח
: שקמים בינוי פיתוח ונכסים בע''מ

מטרת העבודה: מתן שם וסיסמה לאחת משכונות היוקרה הראשונות בגבעת שמואל.

הפתרון הקריאטיבי: שם השכונה - הדר אילן - נותן קישור אסוציאטיבי מיידי לאוניברסיטת בר-אילן הסמוכה, המהווה עוגן שיווקי חזק. לשם זה נלווית הסיסמה – פותחים עידן בגוש דן. סיסמה שמבטאת שינוי תפיסה ביחס לעיר, ויוצרת זהות בין פתיחת העידן החדש על-ידי חברת הבנייה, לבין העידן החדש הצפוי לדיירים.
בעקבות הצלחת השכונה נבנתה שכונה נוספת, ולפי אותו קונספט ניתן לה השם:
פארק אילן.

חוברות תדמית



שם הלקוח: פ.ר. תפאורות

מטרת העבודה: להראות את היכולות היצירתיות והטכניות של החברה בדרך מקורית, כפי שנגזר מתחום עיסוקה.

הפתרון הקריאטיבי: שימוש בציטטות מאגדות ילדים ידועות להדגשת יתרונות החברה, תחת הכותרת ''תפאורות מארץ הפלאות''. למשל: שעת חצות מסינדרלה כביטוי לצורך לעמוד בלוח זמנים, או פינוקיו שהופך לילד אמיתי - כביטוי ליכולת החברה להכניס חיים ליצירות דוממות.

דיוור ישיר



שם הלקוח: מכון מור

מטרת העבודה: לעודד ביצוע בדיקות תקופתיות, דבר שאנשים נוטים להימנע ממנו.
יצויין כי הדיוור הופנה לקבוצות עובדים שהיו זכאים לבדיקות על-חשבון מקום העבודה, כך שהסיבה להימנעותם לא היתה כספית אלא רגשית.

הפתרון הקריאטיבי: ניסוח מכתבים נפרדים לגברים ונשים, עם מסרים המותאמים לכל אחד מהם: המכתב לגברים התמקד בהעלאת המודעות לסיכונים, כנגד התפיסה של ''לי זה לא יקרה'', בעוד שהמכתב לנשים התמקד דווקא בהרגעת החששות ובקריאה להעניק תשומת לב גם לעצמן ולבריאותן, כשם שהן דואגות לכל בני המשפחה.

עלונים ופרוספקטים



שם הלקוח: חוגלה

מטרת העבודה: קידום טיטולים משופרים, בלי לפגוע במוצר הקיים, שגם הוא נשאר בשוק.

הפתרון הקריאטיבי: ''רק הכי גדול יכול לתת הכל''. פולדר שמציג את הטיטול החדש לצד הטיטול הקיים, תוך התייחסות ליכולות החברה לגוון ולחדש את מוצריה, הודות הגודל ולנסיון שלה.

כיתובים לאריזות



שם הלקוח: מיקוליביה פטריות מרפא

מטרת העבודה: שימוש באריזות המוצרים כדי לקדם את השימוש בתוספי תזונה על בסיס פטריות מרפא.

הפתרון הקריאטיבי: שילוב של טקסט שיווקי תמציתי על אחת מדפנות האריזה, תחת הכותרת "הדור הבא של תוספי תזונה". הטקסט ממצב את פטריות המרפא כ"תוסף מזון אקטיבי", ואת היצרנית – כמובילה בתחום המחקר והפיתוח.


כתיבה עיתונאית



שם הלקוח: 2EAT

מטרת העבודה: סיקור מזווית אישית של מסעדות נבחרות, עבור 2eat- אתר המסעדות והאוכל הישראלי.

לאתר 2eat


חזרה לקופירייטינג ראשי
לכתוב טוב – קופירייטינג, כתיבה שיווקית, עריכה
כל הזכויות שמורות מסעדות